Bemutatkozás
Harmónia fejlesztő műhely
Harmónia testben és lélekben, cél: az idegpályák és izomtónus, képességek, készségek, gondolkodás harmóniájának kialakítása illetve megerősítése, megfelelő alkalmazásának kialakítása, a helyes viselkedési formák kialakítása.
Fontos, hogy a harmónia a munkámban is legyen jelen: kapcsolatomban a gyermekekkel, a tervezés – szervezés harmónikusan illeszkedjen a gyerekek igényeihez a következetesség, életkori sajátosságok figyelembe vételének biztosításával.
Fontos még a töretlen hit a gyermeki érzékenységben, bizalomban, kíváncsiságban, mellyel a világ felé fordulnak és ez harmóniában legyen együttmunkálkodásunk során a fejlesztéssel, szülőkkel és gyermekekkel kialakuló kapcsolatban egyaránt.
Varga Lászlóné, Hajni fejlesztőpedagógus, terapeuta
Végzettségeim
- Óvodapedagógia
- Fejlesztőpedagógia
- Fejlesztőpedagógia – szakirányú továbbképzési oklevél (ELTE – Prevenciós és korrekciós pedagógiai pszichológia)
- Ayres-terápia (szenzoros integrációs terápia)
- Meixner: Diszlexia prevenció és reedukciós módszer
- Sindelar (vizsgáló módszer és kognitív fejlesztő program óvodásoknak)
- Beszédpercepció és beszédértés (dr. Schneider Júlia és dr. Simon Ferenc)
- Alapozó Terápia (az idegrendszer fejlesztése mozgással)
Hol található a fejlesztő műhely?
Cím: 1173. Budapest, Csabai út 15.
Telefon: 06 – 20 – 529 – 0687
Érdeklődés, időpontegyeztetés állapotméréshez mindig délelőtt, illetve este 19-20 óráig telefonon. Korosztály 4 éves kortól 7 – 8 – 9 éves korig foglalkozom a gyerekekkel.
E-mail: harmoniafejleszto@citromail.hu
Fejlesztő módszerek
- Részképességek fejlesztése, komplex fejlesztés
- Diszlexia prevenció, reedukációs módszer
- Beszédpercepció, beszédértés fejlesztése
- Iskola előkészítés
- Alapozó terápia (idegrendszer fejlesztése mozgással)
Kiknek javaslom a foglalkozásokat?
Az állapotmérés, anamnézis meghatározó ahhoz, hogy milyen foglalkozási módszert, milyen szervezeti típusban (egyéniben vagy kiscsoportosban) ajánlok a gyermeknek.
- anyanyelvi készséghiányos gyermekeknek (megkésett beszédfejlődés, dysphasia...)
- mozgásfejlődési elmaradásúaknak (nagy és finommozgások, egyensúly...)
- dominancia megválasztásának késésével rendelkezőknek
- mentalis retardácio esetén
- olyan gyerekeknak, akik organikus eredetű hyperaktivitásúak és figyelemzavarral küzdenek
- fejlődésben elmaradt, iskolaéretlen óvodásoknak
- viselkedés, magatartászavaros gyerekeknek
- részképesség fejlesztésre szorultaknak
- olyan gyerekeknek, akiknek nincs "problémájuk", de valóban iskolaéretten, sikerekben megélt iskolai kezdésben szeretnének részesülni
|